Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΕΚΔΟΤΟΛΟΓΙΟΥ


f3088f44a78f81d5.jpg
 
Επειδή το γέλιο είναι αναγκαίο, ειδικά στις μέρες μας, το βιβλιοπωλείο Βαταμίδη και οι εκδόσεις IANOS για μια ακόμη φορά παρουσιάζουν το βιβλίο "Προσωπικό Ημερολόγιο Ανεκδοτολόγιο 2012" του Γιάννη Σερβετά! Μαζί του ο Βασίλης Δέλιος.
Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης (14ης Μαΐου 63, Αλεξ/πολη) το Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012 στις 19:30. Προλογίζουν η Μάγδα Παπανικολάου και η Αγγελική Γιαννακίδου.

Τι λέει όμως ο συγγραφέας για το νέο του βιβλίο;

«Αυτό το ημερολόγιο που κρατάς στα χέρια σου είναι το 6ο που γράφω. Μπορεί να είναι, βέβαια, και το τελευταίο που γράφω, διότι υπάρχει και η επικείμενη καταστροφή στις 25-12-2012, στις 12 το μεσημέρι. Πάντως, ανεξαρτήτως του αν θα καταστραφούμε ή όχι, φέτος έχω να παλέψω με μια ρήση που κάπου διάβασα ή μου έστειλαν. Εκείνη που λέει: «Ο έξυπνος παραδέχεται. Ο πονηρός δικαιολογείται. Ο ηλίθιος επιμένει».

Η παραπάνω ρήση, βέβαια, μιλάει για τη σοφή ή όχι αντίδραση των ανθρώπων, αλλά, τηρουμένων των «αναλογιών», ταιριάζει γάντι με την επιμονή μου να συνεχίζω να γράφω κάθε χρόνο. «Τι θέλω ο χάχας; Με την τύχη μου παίζω; Καλά δεν τα πήγα με τα προηγούμενα; Μήπως θέλω να φάω τα μούτρα μου; Γιατί επιμένω;».
Αυτές είναι μερικές από τις αρνητικές σκέψεις που κάνει το μυαλό μου, αλλά, από την άλλη, μου αρέσει ο ωραίος αγώνας να γεμίσουν 400 λευκές σελίδες και κυρίως με ξετρελαίνουν οι παρουσιάσεις. Οι μαγικές εκείνες στιγμές που βρίσκομαι κοντά σας και τα λέμε με το δικό μας τρόπο. Για ακόμη μία χρονιά να σας εγγυηθώ ότι μέσα στις σελίδες του ημερολογίου υπάρχουν όλων των ειδών τα συναισθήματα. Χαμόγελα, νεύρα, θυμωμένες απόψεις, άχρηστες πληροφορίες, μουσικές, έντονα χρώματα, αλλά κυρίως υπάρχει σε αφθονία χαμόγελο. "Το χαμόγελο κατά την Κλεοπάτρα είναι η μοναδική καμπύλη που ισιώνει ακόμη και τα πιο στραβά πράματα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου